خدمات مرکز لیزر موهای زائد در مشهد

کلینیک لیزر موهای زاید اناشید مشهد  از اولین مراکزی در مشهد میباشد که با مجهز شدن به جدیدترین دستگاه های لیزر موهای زائد در مشهد توانست به افرادی که به دنبال لیزر موی زائد خود در مشهد بودند خدمت رسانی نماید.

  • تخفیف لیزر موهای زائد درمشهد

  • لیزر موهای زائد بیکینی مشهد

  • لیزر موهای زائد مردان مشهد

  • لیزر موهای زائد زیر بغل مشهد

  • لیزر موهای زائد آقایان مشهد

لیزرموزاید الکساندرایت در مشهد
لیزر موکلینیک-شاپرک مشهد

قیمت ویژه لیزر موهای زائد در کلینیک اناشید مشهد

پشت کامل۱۸۰ تومانشکم۱۰۰
گودی کمر۸۰ توماندست کامل۳۰
باسن۱۱۰خط ناف۳۰
نیم تنه جلو۱۶۰ساعدتامچ۱۵۰
بالاتنه۱۲۰دورسفید۳۰
صورت کامل ۱۶۰بازوتاارنج۱۶۰
بدن کامل ۵۶۰ران تازانو۳۶۰
ساق پا۱۵۰پشت لب۲۰
گونه ها۶۰پیشانی۳۵
چانه زیر چانه۴۰زیربغل۷۰
بیکینی خط باسن۱۴۰
تخفیف-لیزر-کل-بدن در مشهد
قیمت-لیزر-مو-زاید-مشهد
بهترین مرکز لیزر موهای زائد در مشهد

دستگاه لیزر مورد استفاده در این کلینیک دایود و الکساندرایت میباشد که از قوی ترین دستگاه هایی است که مناسب رنگ پوست مردم ایران میباشد و تاثیرات آنی و بلند مدت مثبتی بر رویش موهای زاید میگذارد که از مهمترین آنها میتوان به این نکته اشاره کرده که پس از انجام دوره های لیزر موهای زاید دیگر در بدن دیده نمیشوند و حتی در صورت قطع استفاده از لیزر هم پس از چندسال به شکل موهای کرک مانند رشد مینماید.

برای دریافت وقت ویزیت رایگان از مرکز لیزر موهای زاید کلینیک زیبایی اناشید با شماره مشاور در ارتباط باشید

۹۵ ۸۵ ۸۹۵ ۰۹۱۵

در میان مراکزی که نسبت به انجام لیزر موهای زائد در مشهد اقدام نموده اند تنها تعداد معدودی دارای دستگاه لیزر دایود الکساندرایت۲۰۱۸ میباشند که در این میان تنها مرکزی که اقدام به جذب پرسنل و اپراتور های آموزش دیده و حرفه ای در استفاده از دستگاه های لیزر موهای زائد در مشهد استفاده نموده است مرکز مرکز لیزر موهای زاید کلینیک اناشید مشهد میباشد.

alexandrite-clinic
دستگاه لیزر موهای زائد در مشهد

یکی از مهمترین توصیه هایی که میتوان به مراجعین لیزر موی زائد داشت این نکته است که این دستگاه ها به طور کلی به دو دسته تقسیم میشوند. نوع اول و قدیمی این دستگاه ها شبه لیزر ها میباشند که دارای طول موج های ضعیف الکترومغناطیسی هستند و علاوه بر تاثیرات کم و زود گذر بر موهای زائد بعضا باعث وقوع بیماری های پوستی و ایجاد اسکارهایی بر روی پوست میگردند. از معروفترین دستگاه های شبه لیزری میتوان به دستگاه shr اشاره کرد که به علت ارزان قیمت بودن به شکل گسترده ای در مراکز مختلفی در مشهد استفاده میگردد.
دسته ی دیگر که دستگاه های لیزر اقلی هستند از سال ۲۰۱۶ به بعد تولید شده اند و ریشه ی موهای زاید را به طور کامل میسوزاند و باعث از بین رفتن یکباره موهای زائد و علاوه بر آن عدم رویش موهای زائد تا چندین سال میشود.

لیزر دایود الکساندرایت۲۰۱۷ از جمله دستگاه هایی است که به دلیل استفاده از سیستم کولینگ فوق العاده قوی هیچ تاثیری بر پوست ناحیه نمیگذارد و بیمار در تمام دقایق انجام لیزر احساسی ندارد. کلینیک اناشید مشهد علی رغم هزینه های فراوانی که برای خرید این دستگاه و آموزش حرفه ای پرسنل متحمل شد اما به دلیل استفاده همشهریان عزیز مشهدی از یکی از بهترین دستگاه های لیزر در ایران اقدام به تهیه ی این دستگاه نمود.

clinic-hair-removal

امیدواریم تا تمام افرادی که قصد انجام لیزر موهای زائد در مشهد را دارند از ویژگی های فوق العاده این دستگاه و آرامش چندین ساله ی حاصل از آن را تجربه نمایند.

برای دریافت وقت ویزیت رایگان از مرکز لیزر موهای زاید کلینیک اناشید با شماره های مرکز در ارتباط باشید

۹۵ ۸۵ ۸۹۵ ۰۹۱۵